آموزش برنامه نویسی وب
روش های دیجیتال مارکتینگ
دوشنبه 30 / 10 ساعت 1:55 | نوشته ‌شده به دستعلیرضانهری

روش های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به اصطلاح استفاده از مدیا های جدید دردنیای تجارت منصوب میشود که این نوع از بازاریابی تاحد زیادی متکی به شبکه اینترنت می باشد و عنوان دیجیتال مارکتینگ را از آن خود کرده است. در واقع می توان گفت به کلیه اقداماتی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و آنالیز رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اگر بخواهیم دیجیتال مارکتینگ را با بازاریابی سنتی مقایسه کنیم، در واقع بر عکس بازاریابی به روش سنتی، در بازاریابی به شیوه دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین اهمیت را دارند به همین دلیل شرکت ها با بهره گیری از ابزارهای مختلف مثل  وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی تلاش در آنالیز رفتار مشتری می کنند تا تبلیغات خود را در وقت مناسب و بر روی طیف گسترده ای از کاربران منتشر نمایند تا درآخر بتوانند مطلوب ترین نتیجه را دریافت نمایند.



موضوع : | بازدید : 252
برچسب ها : روش های دیجیتال مارکتینگ,

صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ
يکشنبه 22 / 10 ساعت 2:27 | نوشته ‌شده به دستعلیرضانهری
صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ

صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ

مقدمه

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی است که برای تمام تلاش‌هایی که جهت بازاریابی از طریق مجاری دیجیتالی انجام می‌گیرد، استفاده می‌شود. کسب‌و‌کارها از مجاری دیجیتال نظیر جست‌و‌جوی گوگل، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وبسایت‌شان برای برقراری ارتباط با مشتریان کنونی و آتی خود استفاده ‌می‌کنند.

واقعیت این است که امروزه افراد نسبت به چندین سال پیش، دو برابر بیشتر در اینترنت وقت می‌گذرانند. همان‌طور که همه‌ی ما کم‌ وبیش می‌دانیم، نوع خریدوفروش نیز عوض شده است و بازاریابی آفلاین مثل گذشته چندان تأثیرگذار نیست.

عبارت بازاریابی همیشه این‌گونه معنا می‌شده: توانایی برقراری ارتباط با مخاطب در زمان و مکان مناسب. در تعریف امروزی بازاریابی این شما هستید که باید با مخاطبان خود درست همان‌جایی که حضور دارند، ملاقات کنید؛ یعنی در ‌اینترنت. دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتالی عبارت است از هر نوع بازاریابی‌‌ای که ماهیت آنلاین دارد. برای آشنایی بیشتر با این نوع بازاریابی تا انتهای این مقاله  صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید.



موضوع : | بازدید : 260
برچسب ها : دیجیتال مارکتینگ,

اصول طراحی وب سایت
جمعه 20 / 10 ساعت 16:57 | نوشته ‌شده به دستعلیرضانهری

مقدمه

طراحی صفحات وب مهارتی اســت که جنبه های نظری، فنی(زبان برنامه نویسی سایت) و هنری فراوانی دارد. در جنبه های نظری این مهارت، روش شناســی به بهترین روش برای برقراری ارتباط با مخاطب و انتقال پیام، پاســخگویی به نیازهای کاربران و جلب رضایت آنها است.

جنبه های فنی طراحی وبســایت بر شیوه های پیاده سازی وبسایت و فناوری های به کار گرفته شده در آن تمرکز دارد تا وب سایت با سرعت مناسب و کارایی قابل قبول پیاده سازی شود و از امنیت کافی هم برخوردار باشد.

 

در جنبه های هنری هم ملزومات ایجاد یک سایت با جذابیت های بصری بالا و زیبایی ظاهری مورد بحث قرار میگیرد.

در این مقاله شــما با جنبه های نظری این مهارت یعنی روش شناســی طراحی صفحات وب آشنا میشوید که نخستین گام برای ایجاد یک وب سایت قلمداد میشود. اصول طراحی وب سایت برای ایجاد یک وبسایت مانند هر نرم افزار دیگری باید مراحلی را طی نمود تا ضمن تعیین اهداف موردنظر از ایجاد صفحات وب، مســیر رســیدن به این اهداف تا حدی روشن شود. 



موضوع : | بازدید : 244
برچسب ها : طراحی سایت,

 
گالری عکس